ќсв≥тленн¤ буваЇ розс≥¤ним, спр¤мованим ≥ комб≥нованим.

 

2. –озс≥¤не осв≥тленн¤ б≥дне на св≥тлов≥ ефекти. ѕредмети, осв≥тлен≥ розс≥¤ним св≥тлом, мають лише св≥тла ≥ п≥вт≥н≥; вони позбавлен≥ бл≥к≥в, рефлекс≥в ≥ т≥ней. “ому розс≥¤не осв≥тленн¤ складаЇ форму обТЇкт≥в, звод¤чи њх до плоских ф≥гур.

3. —пр¤моване осв≥тленн¤ даЇ можлив≥сть розкрити все багатство гри на предметах, що нас оточують. ѕри спр¤мованому осв≥тленн≥ утворюютьс¤ власн≥ ≥ падаюч≥ т≥н≥, на опуклост¤х зТ¤вл¤Їтьс¤ гра бл≥к≥в, обТЇми обкутуючи пов≥тр¤м, виступають особливост≥ структури поверхонь (фактура), наприклад шк≥ри обличч¤.

—пр¤моване св≥тло в≥д одного джерела спричинюЇ, правда, надм≥рний контраст зображенн¤, але цього можна уникнути, застосовуючи два або б≥льше джерел св≥тла.

4. омб≥новане осв≥тленн¤ Ц це поЇднанн¤ спр¤мованого ≥ розс≥¤ного осв≥тленн¤.  омб≥новане осв≥тленн¤ маЇ значн≥ переваги в пор≥вн¤нн≥ з двома першими.  ористуючись цим видом осв≥тленн¤ можна дос¤гти значних  ефект≥в. ” комб≥нованому осв≥тленн¤ пр¤ме св≥тло повинно переважати над в≥дбитим наст≥льки, щоб глибина т≥ней зменшилась ≥ стала можливою проробка у них деталей.

назадвперед

Hosted by uCoz