«разки схем осв≥тленн¤ при портретному фотографуванн≥
б) ќбличч¤ осв≥тлене зл≥ва перпендикул¤рно до оптичноњ ос≥ фотоапарата. ќсв≥тленн¤ незадов≥льне - половина обличч¤ не маЇ деталей. в) ќсв≥тленн¤ мало задов≥льне - обличч¤ спотворюють глибок≥ т≥н≥. г) ќсв≥тленн¤ не ц≥лком задов≥льне, оск≥льки три чверт≥ обличч¤ перебуваЇ у т≥н≥. д) ќсв≥тленн¤ двома джерелами встановлен≥ п≥д кутом до фотографованого - зображенн¤ набуваЇ пластичност≥ ≥ достатньоњ виразност≥. е) ƒ≥агональне розм≥щенн¤ джерел св≥тла даЇ ч≥тк≥ риси обличч¤ з одночасним п≥дсв≥тлюванн¤м волосс¤. ж) ќсв≥тленн¤ фотографованого трьома джерелами св≥тла спри¤Ї ч≥ткому передаванню рис обличч¤ ≥ Ї дуже ефективним способом. ‘ќЌ —л≥д уникати строкатого фону, оск≥льки такий фон в≥двертаЇ увагу в≥д портрета. ‘он, ¤к правило повинен бути темн≥шим в≥д найсв≥тл≥шого м≥сц¤ на фотографованому ≥ св≥тл≥шим в≥д його темного м≥сц¤. ‘он треба встановлювати га так≥й в≥ддал≥ в≥д фотографованого, щоб його зображенн¤ було не в фокус≥. ол≥р фону - беж, коричневий, с≥рий, с≥ро-голубий. |